Antreprenorii sunt mult mai predispusi sa doneze decat restul oamenilor

charity-entrepreneur-surveyExista preconceptia conform careia doar antreprenorii care detin foarte multe resurse sunt predispusi sa doneze in scopuri caritabile. Totusi, conform unui studiu efectuat recent, chiar si antreprenorii care se lupta pentru obtinerea de fonduri necesare mentinerii companiei lor pe linia de plutire obisnuiesc sa doneze fara a sta pe ganduri.

Conform studiului efectuat de catre Fidelity Charitable Gift Fund si Ernst & Young, antreprenorii, indiferent de venitul acestora, sunt mult mai predispusi sa doneze in scopuri caritabile decat ceilalti oameni.

Din totalul de 150 de membri fondatori sau antreprenori care au luat parte la acest studiu, 89% dintre ei doneaza in scopuri caritabile. De asemenea, 70% dintre acestia participa in mod activ in cadrul organizatiilor caritabile, astfel contribuind nu doar pe plan financiar, ci si pe plan uman.

Mai mult decat atat, 61% dintre antreprenori considera afirmatia „Fiind un antreprenor esti mult mai predispus sa donezi in scopuri caritabile” ca fiind valida. De asemenea, acestia percep donarea ca fiind o modalitate perfecta de a multumi comunitatii in care si-au desfasurat activitatea si nu o obligatie.

Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *