Moduri de a-ti transforma ideile intr-o afacere

afacere transformata in realitateA trecut ceva timp de cand ati incercat sa ajungeti la ideea perfecta pentru o afacere, si inca nu ati pus-o in practica? Multi antreprenori se confrunta cu aceasta problema, asa ca nu este cazul sa intrati in panica. Multor antreprenori le ia ani de zile sa treaca de la idee la o afacere. In timp ce unii oameni lucreaza cu program de 8 ore si nu isi pot gasi timpul pentru a incepe o afacere, alti oameni sunt prea speriati si nu sunt dispusi sa isi asume anumite riscuri, astfel ca nu stiu de unde sa inceapa un afacere.

1. Primul pas pe care trebuie sa il faceti este sa concepeti un plan de afacere. Puneti mana pe un pix si pe o coala de hartie si incepeti sa schitati planul de afaceri. Acest lucru nu va ajuta doar sa va definiti si sa conturati cat mai bine ideea de afacere, dar va ajuta sa identificati potentialii clienti. Stabiliti-va obiectivele, dar si metodele prin care doriti sa va atingeti obiectivele fixate si contureaza structura de baza a viitoarei afaceri. Facand acest lucru va veti da seama ca ideea este acum una bine organizata si pare mai usor de aplicat.

Daca nu aveti un punct de plecare in conceperea planului de afaceri, consultati si articolele noastre despre „Cum se scrie un plan de afacere” sau „10 sfaturi pentru un plan de afacere de succes”. De asemenea, puteti consulta un sablon ce se poate descarca gratuit de pe site-urile de profil. Ca o ultima solutie, puteti apela la unele programe software specializare cum ar fi LivePlan, care creeaza planuri de afaceri personalizare pentru noile companii.

2. Evaluati situatia si stabiliti daca exista cerere pe piata pentru serviciile si produsele pe care doriti sa le lansati. In acelasi timp, un lucru esential este cunoasterea domeniului sau a industriei in care doriti sa activati. Ar trebui sa gasiti un produs sau un serviciu diferit fata de ceea ce exista acum in domeniu. Ar trebui sa faceti un mic studiu de piata sa aflati daca oamenii sunt dispusi sa plateasca pretul dorit pentru produsul si serviciile pe care le veti oferi. In concluszie, ar trebui sa cautati preturi viabile, nu doar teoretice. O solutie ar fi sa apelati la cunoscuti care activeaza in domeniu si sa va indume cu sfaturi pentru a vedea ce impact ar avea asupra pietei produsele si serviciile cu care doriti sa veniti.

Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *