Forma ideilor dupa 54 de ore

936005_1429079560640335_891604341_n54 de ore, fix 54 de ore a avut la dispozitie fiecare echipa participanta la Startup Weekend Brasov sa isi dezvolte o idee, sa o treaca de la stadiul de idee la plan de afaceri fezabil si sa ne convinga sa investim in ei. Pe parcursul acestor ore, mentorii, cu expertiza in domenii precum business, branding, marketing, inginerie, startup-uri, financiar etc. au fost alaturi de ei pentru a le da sfaturi si pentru a-i motiva sa sparga cutii, nu doar sa evadeze din ele.

Cei care au jurizar ideile au fost: Frederic Lasnier (fondator Pentalog si investitor al 8 startupuri din Romania si US); Catalina Rusu (fondator Geekcelerator); Marius Mitroi (Head of Innovation Funding Department at UEFISCDI); Daniel Tiganila (ne spune sa nu avem emotii si sa fim noi insine, de asemenea, acesta e fondator la startups.ro).

Fiecare prezentare a echipelor a fost de 3 minute si 2 minute pentru intrebari, astfel, cu aceste criterii au fost aduse in fata: proiecte despre vizualizarea diverselor zone imobiliare in 3D, aplicatii si senzori de soc pentru biciclete, aplicatie pentru monitorizarea cheltuielilor si veniturilor, aplicatie de parent control pentru facilitarea comunicarii dintre copiii intre 5-14 ani si parinti, servicii de livrare a produselor non-stop in orasul Brasov, promovarea wellness-ului si platformele de booking pentru diverse saloane si platforme de promovare a serviciilor eco.

Dupa jurizari, a fost oferita o mentiune speciala pentru ca e un produs nou si pentru fezabilitatea pe care o are ca intro pe piata si internet. Mentiunea a fost oferita echipei cu senzorii de biciclete – RideComp.

Locul doi a mers la Doozilla, cu aplicatia pentru parinti si copii. Acestia au primit o tableta AllView de la Agentia Metropolitana Brasov si 1000$ credit pentru GoSquared membership.

Softurile in valoare de 60 000$ de la Microsoft, premiul cu posibilitatea de a ajunge in Sillicon Valley prin participarea gratuita la Hackatsoton, dar si incubarea in Hub onezero merg spre locul 1: The Cashmonitor (echipa care a dezvoltat o aplicatie de monitorizare a veniturilor)

De asemenea, toti participantii vor primi cartea Customer seduction  in format electronic.

Conceptul StartupWeekend a fost dezvoltat in Statele Unite si preluat in peste 100 de tari din toata lumea: din Canada, in Europa, Africa si Asia, iar in Romania, Brasov, a fost la prima editie acum – detalii pe site-ul evenimentului si pe Facebook.

Startup Weekend este un concept centrat pe educatie experientiala. Participantii construiesc prototipuri, le supun validarii in timp ce colaboreaza cu alti oameni pasionati si specializati, ce au backgrounduri si puncte de vedere diferite. Mai mult, acestia au ocazia de a interactiona direct cu mentorii si juriul evenimentului – lideri ai comunitatii tech pentru a-si face ideile fezabile.

Incepand cu pitch-urile de vineri seara, participantii isi aduc cele mai bune idei si ii inspira pe ceilalti sa li se alature si sa formeze o echipa. Echipele se formeaza organic in jurul celor mai bune idei (determinate prin votul publicului) si apoi au o idée si 54 de ore sa creeaze modele de business, sa programeze, se conceapa designul, iar ulterior se testeaza si se valideaza conceptele.

Am lansat un nou produs pentru antreprenori. Descarca Ghidul Crowdfunding

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *