De ce un freelancer nu trebuie sa ofere niciodata discounturi

In niciun caz nu inainte sa fie cerut de client. Si nu pentru motivele gresite (pentru ca asa face toata lumea, pentru ca asta asteapta clientii sau pentru ca altfel pierzi clientul). Si nu fara a-l evidentia ca atare pe factura (pretul de lista, apoi discountul).

Si totusi, de ce nu sunt discounturile bune in freelancing?

  • Pentru ca transmit semnalul ca munca ta nu valoreaza pretul cerut initial – astfel iti diminuezi singur valoarea in ochii clientului.
  • Discounturile te vor face sa apari disperat in fata clientului. Oamenii disperati nu sunt respectati.
  • Discounturile atrag clientii care cauta preturi mici. Clientii care cauta preturi mici nu vor calitate, nu inteleg calitatea, nu sunt pregatiti sa plateasca pentru calitate.
  • Pentru ca un client care a primit un discount o data nu va mai cumpara a doua oara fara discount.
  • Exista multe alte modalitati si tehnici de stabilire a preturilor pe care le putem folosi ca freelanceri. Discounturile nu ar trebui sa fie printre ele.

Afla mai multe despre cum iti stabilesti pretul corect pentru a vinde mai mult si mai profitabil la workshop-ul „Pretul corect” al lui Emanuel Martonca pe 19 iunie la Hotel Ramada Iasi.

Inscrie-te acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *