Mai sunt doar 6 locuri la targul Matchmaking MILANO

In perioada 26-29 nov 2012, ARIES va participa cu stand national la Targul de matchmaking CH MATCHING MILANO. Aici firmele vor avea spatii dedicate pentru discutii prestabilite inca din tara, pe baza alegerii partenerilor din baza de date cu sute de participanti din toata Europa, ordonata pe Industrii, Tipuri de produse / servicii si Tipuri de parteneriate cautate.

Astfel, firmele isi pot alege cu multe saptamani inainte partenerii de discutii din mai multe domenii de activitate, pe baza cautarii profilelor participantilor (dupa cifra de afaceri, domeniu de activitate, numar de angajati, tipului de parteneriat cautat etc).

Numarul maxim de participanti din Romania va fi de 10 firme (in standul national de IT si electronica) si 8 firme in standul de alte domenii.

Targul de matchmaking nu este unul clasic, ci se bazeaza pe intalniri prestabilite intre participanti, astfel: companiile care participa la eveniment plaseaza pe portalul www.e-matching.it oferta proprie de produse si servicii, dar si intentiile de parteneriat cu potentiali parteneri externi . Aceste detalii de cerere / oferta sunt corelate apoi pentru a produce un program de intalniri personalizate pentru fiecare participant, chiar inainte de participarea la Targ.

Targul de matchmaking ofera o gama larga de servicii:

• un program de intalniri prestabilite intr-un program intensiv de lucru

• profilul companiei dvs. pe portalul www.e-matching.it

• prezenta firmei dvs in catalogul de participanti, distribuit in10.000 de exemplare: un ghid valoros pentru lumea de afaceri.

• sansa de a atrage clienti / parteneri din toate sectoarele de activitate, din mai multe tari

• workshop-uri si sesiuni de training de inalta calitate

• intalniri cu operatorii straini pentru a va ajuta sa intrati pe piete internationale

• participarea la conferinte si evenimente care atrag personalitati marcante din viata publica si mediul de afaceri

Participarea delegatiei romane este sprijinita de catre Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, ARIES si Centrul Roman de Promovare a Comertului si Investitiilor Straine, cu finantare de la bugetul de stat, in baza HG 296/2007, astfel: se deconteaza 50% din costurile de deplasare si cazare, 100% din costurile legate de inchirierea si constructia standului si toate costurile legate de publicitate, reclama, in limita bugetului alocat pentru eveniment.

Cine doreste sa participe, este rugat sa ceara documentele de inscriere la mariana.duma@gmail.com:

1. fisa inscriere
2. Declaratia Minimis
3. copie OP garantie de 2000 RON catre Ministerul Economiei si Comertului in contul pentru garantii RO98TREZ7055005XXX003134, trezoreria sector 5, CUI 8018895, cf fisa inscriere
4. certificatul fiscal de la ANAF
5. certificatul de la Primarie – Directia Taxe si Bugete Locale, ambele fara datorii catre bugetul de stat.
6. fisa inscriere in catalog targ si catalog dedicat participantilor Romaniei (pentru firma IT sau electronica, dupa caz),

Data limita de inscriere : 15 iunie 2012.

contact:

Mariana Duma

Consultant Marketing, PR (Comunicare)
tel 0729 931 744
email mariana.duma@gmail.com
http://www.linkedin.com/in/marianaduma

Vicepresedinte Marketing ARIES
Asoc Romana pt Industria Electronica si Software
www.aries.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *